duminică, 15 noiembrie 2015

Ganduri banale

Mă simt copleșită de gânduri banale, de dezamăgirea care vine din – neîncrederea în propriile forțe, de tot… Și nu vreau consolare din partea nimănui, nu de asta scriu,după cum ar părea… Tot gândindu-mă(straniu am și eu această capacitate)îmi dau seama că nu merită să-mi plâng de milă.

La ce bun să mai pierd timpul și cu gândurile negative care și așa bântuie lumea mereu. Dacă e să socotim din 68 de ani(după speranța de viață a R. M.), 21 i-am trăit deja, îmi mai rămân 47(dacă exclud accidente, gripe… sau alte lucruri neprevăzute), dintre care 13 îi scad – căci sunt destinați somnului. Deci am 34 de ani de care pot să profit din plin. Deci la ce bun să pierd timpul pe gânduri negative, când totul în jurul meu este oportunitate, contează să le văd și să profit de ele. Deseori ne vedem vecinul că are mai multe, și ne apucă o invidie(moldovenească)… Fără să ne dăm seama că și noi putem mai multe, ce suntem mai lipsiți de capacități, ce avem „ochelari de cal”?

Răspunsul îl găsește fiecare în el, cert e că avem aceleași oportunități, chiar dacă nimic nu-i roz. Cineva mi-a spus că trebuie sa gândești pozitiv, deoarece „ești o persoană deosebită, uita că ai avut trecut, și nu-ți fă griji pentru ziua de mâine(adică trecutul a trecut, cea mai importantă zi e azi), imaginează-ți că există doar prezentul și tu ești unică în felul tău între aceste 6 miliarde de oameni (de fapt așa și este), pur și simplu bucura-te, savurează plăcutul din lucrurile marunte trăite la prezent, nu cauta fericirea în lucrurile mari, ci în cele mărunte, fiindcă adunate împreuna vor crea fericirea adevărată”. Nu uita că fericire e calea spre succes, și nu invers. :) Gândește pozitiv, acceptă schimbarea – mai rău nu poate fi, și acționează, fii primul care beneficiază din toate șansele acordate de viață.